• +359 2 988 68 90  
    • БГ
    • EN

     

    You are here

    Как правилно да рекламираме имоти във Фейсбук и какво да не допускаме?

    Дата: 
    07.11.2017
    Категория: 
    Имотен пазар

    Достатъчно ли е да разполагаме със смартфон, имейл и фейсбук профил, за да рекламираме успешно недвижими имоти в социалните мрежи и онлайн пространството като цяло? Какви са първите стъпки за правилно и успешно маркетиране и какви грешки не трябва да допускаме?

    Отговорите на тези и други въпроси, свързани с темата, дава експертът в сферата Стилиян Запорожанов. Той беше един от гост-лекторите на Четвъртата годишна конференция „Inspire to higher“ – Брокерът на бъдещето, организирана от Националното сдружение „Недвижими имоти“. Освен онлайн предприемач и маркетинг консултант във виртуалното пространство,  Запрожанов е и съосновател на Онлайн бизнес академия за предприемачи, която се радва на голям интерес.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „За да имаме успешен бизнес във Фейсбук, ние първо трябва да работим върху изграждането на бранд „доверие“. Ние трябва да обучаваме нашите клиенти за това какви са нашите възможности и постижения, за да може на база на тяхната образованост, те да вземат решение да купят именно от нас. Така, че формулата, според мен е:  бранд – авторитет – доверие – образователно съдържание и чак тогава смартфона и технологиите“.

    Някои от основните пропуски при брокерите, които вече използват Фейсбук са, че не правят таргетирана реклама, а спамят всички; не събират данни за потенциални клиенти, а само за такива, които в момента търсят, а също така липсата на дългосрочна маркетингова стратегия.

    Трите основни метода за развиване на бизнеса с недвижими имоти са:

     

    1. Увеличение броя на клиентите, чрез директни контакти, препоръки и директни реклами;
    2. Увеличаване средната стойност на покупката, чрез допълнителни онлайн и офлайн услуги;
    3. Увеличаване на честотата на покупка, чрез постоянна комуникация – онлайн и офлайн.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: Много брокери все още залагат само на първия метод, а глобалната статистика е красноречива – за последните седем месеца цената на рекламата във Фейсбук се е покачила със 130%, а броят на рекламодателите се е удвоил за година и половина. В България, за сега, е евтино да се рекламира в социалната мрежа, а Real Estate индустрията е НЕразработена“.


    Две основни стратегии за всички брокери на недвижими имоти:

     

    • първата  Стратегия за търсещите клиенти, чрез създаване на бранд и таргетирана реклама;
    • втората – Стратегия за потенциалните бъдещи клиенти, чрез създаване на обучително съдържание.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Ако ние искаме да продадем един продукт, то първо трябва да се научим как да продаваме себе си, да продаваме нашите идеи, ценности…Защото бизнесът, който умира чак, когато ние умрем е личният бранд. Всеки друг има средна продължителност между 15 и 20 години. Това е доказано, особено в Щатите. Събрал съм толкова истории за разбити мечти. Основна грешка, която много предприемачи, стартиращи онлайн бизнес допускат е липсата на търпение заедно с големите очаквания. Иска им се да спечелят много бързо, много пари, а не винаги става така. Често успешният бизнес във Фейсбук или като цяло – в онлайн пространството, се основава на един или няколко неуспешни опита. Най-важният ми съвет е продължават да тестват и да стоят далеч от хора, които им казват, че нещо е абсолютно сигурно, просто защото нищо не е гарантирано. Пазарът е този, който решава“.

    Освен доверието на клиентите и създаването на правилен модел маркетингов продукт, експертът споделя, че за постигането на добри резултати в социалните мрежи, много важно е и времето, в което ще се публикува или сподели информация за дадения продукт/имот.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Рано сутрин – между 6:30ч. и 8:30ч., когато хората се приготвят за работа и вечер – между 21:00ч. и 23:30ч., когато са приключили със служебните си и домашни ангажименти, са най-подходящите часови интервали, в които да си осигурите повече публика, респективно – повече клиенти“.

     

    Източник: 
    domaza.bg

    Други новини

    Новини

    Ръководствата на КСБ и на НСНИ обсъдиха общите теми за сътрудничество

    20 July, 2018
    Очертаха се пет направления, по които двете браншови организации ще работят съвместно

    IV-то регионално изложение „Имоти-Експо Бургас“ премина при изключителен интерес

    17 July, 2018
    НСНИ планира провеждането на подобни изложения и в други градове в страната

    Ръководствата на КСБ и на НСНИ проведоха работна среща

    16 July, 2018
    Двете страни обсъдиха актуални въпроси от взаимен интерес и възможни сфери за сътрудничество

    Влизането в чакалнята на еврозоната няма да се отрази на имотния пазар

    14 July, 2018
    В края на годината се очаква леко завишаване на лихвените проценти, но то няма да е толкова сериозно

    Д. Ганев: „Абсолютно подготвени сме да предложим проект на Закон за брокерите“.

    12 July, 2018
    Законът ще осигури прозрачност на пазара и ще сведе до минимум некоректните практики

    Добромир Ганев: НСНИ има много допирни точки, по които може да работи с КСБ

    11 July, 2018
    Ще насочим усилията си в регулацията на имотния пазар в интерес на потребителите

    Сектор недвижими имоти: все по-голяма прозрачност чрез НСНИ - запазен знак за качество!

    9 July, 2018
    Членовете на НСНИ имат много ясна визия по отношение на целите, които стоят пред нас

    Банка ДСК получи голямата награда „Банка на годината” за втора поредна година

    6 July, 2018
    Отличия бяха връчени и в категориите Пазарен дял, Ефективност, Динамика, Чуждестранен клон, Таен клиент

    Не може да се говори за „балон“ на пазара на недвижими имоти в България

    4 July, 2018
    Ситуацията в момента е много по-спокойна, а действията на инвеститори и купувачи – по-обмислени

    Жилищният пазар е счупен, но държавата няма ясна идея как да го поправи

    3 July, 2018
    Какви са основните констатации на проекта за Национална жилищна стратегия

    Броят на необитаемите жилища у нас расте, те са 1 220 416 по данни на МРРБ

    2 July, 2018
    Една от основните задачи е броят на необитаемите жилища да бъде намален

    Големите инфраструктурни проекти влияят на имотния пазар във Варна

    27 June, 2018
    Тенденцията за продажба на имоти "на зелено" тревожи главния архитект на града

    Професионалният регистър - за засилване на прозрачността и етичните правила в бизнеса

    20 June, 2018
    Всеки членуващ в него ще има професионална карта, с която ще се легитимира пред клиентите

    Инж. Йовев: 96% от страната ще е покрита с кадастрална карта през 2019 г.

    18 June, 2018
    За довършване ще остане урбанизираната територия на някои малки населени места

    Осем пъти по-бързи електронни услуги за гражданите и бизнеса от Агенция по вписванията

    6 June, 2018
    ГФО могат да бъдат подавани освен в Агенция по вписванията и в 13 офиса на НАП в София

    Какво дa oчaквaмe oт пaзaрa нa зeмeдeлската зeмя в близко бъдeщe?

    29 May, 2018
    Земеделската земя у нас е поскъпнала с около 5% по данни на Българската асоциация на СЗЗ

    Добромир Ганев, НСНИ: Браншът продължава да страда от лоши практики, необходим е закон

    25 May, 2018
    Новият етичен кодекс на НСНИ се стреми да реши част от проблемите в бранша

    НСНИ има нов Председател и Управителен съвет

    23 May, 2018
    Добромир Ганев пое ръководството на организацията след Общото събрание на НСНИ на 18 май

    Репортаж от семинара на Радослав Благоев в гр. Варна

    22 May, 2018
    Събитието във Варна е петият подред семинар на експерта за членовете на НСНИ и колегите от бранша

    НСНИ с ново ръководство - мандат 2018-2020

    18 May, 2018
    Обобщение на Общо-изборното отчетно събрание на Национално сдружение Недвижими имоти

    Българин е новият президент на световната федерация за недвижими имоти FIABCI

    14 May, 2018
    Асен Македонов е първият българин, избиран за Световен президент на FIABCI в историята на организацията

    Продажбата е 60% слушане! Как да водим успешна комуникация с клиентите

    9 May, 2018
    "Да не инвестираш в реклама, за да пестиш пари, е като да спреш часовника, за да пестиш време"

    Имотните измами - тема на "Малки истории" по БНТ1

    16 April, 2018
    Какви са капаните в сделките с недвижими имоти и как измамниците намират своите жертви

    ТОП 5 обучения, семинари и он-лайн курсове за брокери на недвижими имоти в България

    13 April, 2018
    Тази професия изисква знания в различни науки и редица личностни качества

    България остава сред лидерите в ЕС по ръст на цените на жилищата

    12 April, 2018
    Цените на жилищата у нас растат почти два пъти по-бързо, отколкото в ЕС и еврозоната, сочат данни на Евростат

    Имотните данъци може да се вдигнат догодина

    10 April, 2018
    Промяна на методиката за изчисляване на данъчната оценка ще наложи да се подават нови декларации за жилищата

    Орлин Владиков: Пазарът на имоти е ленив

    4 April, 2018
    Преките чуждестранни инвестиции са още по-малко от тези, които се посочват от Агенцията за инвестиции

    Новият GDPR регламент ще произведе още сив сектор

    30 March, 2018
    Нека клиентът да не предоставя личните си данни на непроверени агенции и нелегитимни брокери

    Недвижими имоти във Варна: защо е изгодно да инвестираме

    31 March, 2018
    Как се развива пазарът на недвижими имоти в морската столица и къде да инвестираме

    GDPR – регламентът за защита на личните данни

    28 March, 2018
    Регламентът, който влиза в сила на 25 май, въвежда нови правила за обработването на личните данни

    За НСНИ

    НAЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ НЕДВИЖИМИ ИМОТИ обединява брокери и агенти за недвижими имоти, които искат да упражняват по легален и професионален начин своята професия. НСНИ представлява техните интереси пред обществото, институциите, потребителите и бранша.

    Свържете се с нас

    •  office@nsni.bg 
    •  02/988 68 90
    •  02/980 14 70
    •  0700 10 805
    •  София, бул. "Патриарх Евтимий" 36А

    Виж на картата