• +359 2 988 68 90  
    • БГ
    • EN

     

    You are here

    Девет нови услуги от Агенцията по вписвания

    Published date: 
    07.03.2018
    Категория: 
    Имотен пазар

    Агенцията по вписванията ще предоставя 9 нови електронни услуги на гражданите и бизнеса с финализиране на надграждането на Имотния регистър и връзката му с кадастралния регистър.

    Това заяви днес изпълнителния директор на Агенцията Зорница Даскалова по време на пресконференция за стартирането на проект „Надграждане на имотния регистър за интеграция с кадастралния регистър и предоставяне на допълнителни е-услуги“.

    „Проектът „Надграждане на имотния регистър за интеграция с кадастралния регистър и предоставяне на допълнителни е-услуги“ е изключително важен. С успешната му реализация ще се подобри обслужването за гражданите и бизнеса“, каза по време на неговото представяне заместник-министърът на правосъдието Десислава Ахладова, като подчерта, че намаляването на административната тежест е сред основните приоритети на правителството, по които активно и последователно работят Министерството на правосъдието и Агенция по вписванията.

    По думите на изпълнителния директор Зорница Даскалова сред бъдещите електронни услуги, които ще предоставя Агенцията са:

    * регистриране на заявление за предстояща сделка за предварително деклариране на предстояща сделка;

    * проверка на статус на заявление, осигуряващ видимост на подготвителни действия за сделки с недвижим имот;

    * автоматизирано известяване на заинтересовани страни на посочен e-mail адрес;

    * уведомления за общините и техните бази данни за данъчни цели;

    * искане за издаване на преписи;

    * искане за издаване на удостоверение за лице;

    * искане за издаване на удостоверение за имот;

    * искане за издаване на удостоверение за период;

    * калкулатор за изчисление на дължимите държавните такси.

     Проектът се осъществява с финансова помощ „Приоритетни проекти в изпълнение на пътната карта за изпълнение на Стратегията за развитие на електронното управление в Република България за периода 2016-2020 г.“ с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

    Author: 
    Fakti.bg

    Partners

    About NSNI

    НAЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ НЕДВИЖИМИ ИМОТИ обединява брокери и агенти за недвижими имоти, които искат да упражняват по легален и професионален начин своята професия. НСНИ представлява техните интереси пред обществото, институциите, потребителите и бранша.

    Свържете се с нас

    •  office@nsni.bg 
    •  02/988 68 90
    •  02/980 14 70
    •  0700 10 805
    •  София, бул. "Патриарх Евтимий" 36А

    Виж на картата